Нищо не се саморазвива, ако беше така доста винтови връзки и най вече рапидни винтове щяха да хвърчат, клемите не се слагат по съвсем други причини.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Общи приказки 166
Collapse
X
-
Днес си поиграх и монтирах модула, на буксата имаше изкарани кабели и за багажника, вързах ги към второто реле и сега с бутон 2 отварям багажника което е супер! Единствено не светят мигачите! Интересно но забелязах, че пиновете от които вземам плюс и минус като ги допра един до друг и мигачите започват да светят! Дали ще има начин да се направят и мигачите?
Alfa 166jtd,1999
Comment
-
Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщениеДнес си поиграх и монтирах модула, на буксата имаше изкарани кабели и за багажника, вързах ги към второто реле и сега с бутон 2 отварям багажника което е супер! Единствено не светят мигачите! Интересно но забелязах, че пиновете от които вземам плюс и минус като ги допра един до друг и мигачите започват да светят! Дали ще има начин да се направят и мигачите?
Това с допирането на пиновете и светенето на мигачите не би трябвало да е така.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЦентралното работи ли нормално с бутон 1 ?
Това с допирането на пиновете и светенето на мигачите не би трябвало да е така.Alfa 166jtd,1999
Comment
-
Ако по някаква причина си взел +12V за захранване на приемника от пин 1 вместо от пин 3, ще се получава този ефект с мигачите, когато окъсиш захранването, защото релето за мигачите се управлява с подаване на шаси през пин 1.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеНищо не се саморазвива, ако беше така доста винтови връзки и най вече рапидни винтове щяха да хвърчат, клемите не се слагат по съвсем други причини.Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеПодходящият режим е "режим 6". За целта постави само един jumper на втора позиция (JP-2).
Връзките към буксата на стария приемник направи по следния начин:
Съветвам те да направиш връзките с проводници към старите проводници, които отиват на съответните пинове на буксата.
Пробвай дали всичко е ОК с централното и след това ще ти кажа какво да направиш за да пуснеш и отварянето на багажника.
Остава един проблем със светването на мигачите при сработване на централното, но това ще го помисля и ще ти обадя решението допълнително.Alfa 166jtd,1999
Comment
-
Първоначално публикувано от Fr0sT Покажи съобщениеКакви са причините колега, че и аз обичам навсякъде да слагам клеми...
Накратко - клемите са по-лесни и удобни за ползване, защото за целта трябва само отвертка.
Но запояването на проводниците и обличането на мястото на снаждане с добра изолация, макар и по-трудно като манипулация води до доста по-надеждна връзка.
---------- Post added at 13:10 ---------- Previous post was at 13:07 ----------
Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщениеЗахранването го взех от номер 6 и 12 по твоята снимка на буксата!
Нали съм означил пин 4 за шаси и пин 3 за +12V ?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщениеАми 6 и 12 от буксата на стария приемник, там ми се включи модула!
А ако си броил погрешно пиновете и приемаш пин 6 а той всъщност е пин 1 - това обяснява онова с мигачите.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщениеАми да броил съм ги грешно, ще сляза да погледна!
1 - Разкачи новия приемник
2 - Закачи един проводник към шаси а с другия му край допирай последователно пинове 5 и 6 от старата букса. Ако правилно си определил тези 2 пина, трябва при допиране на единия централното да заключна а при допиране на другия да отключва.
3 - След като вече си локализирал пинове 5 и 6, то свържи новия приемник като гледаш оградените в червено пинове от схемата:
4 >>> GND
3 >>> +12V
5 >>> NO1
6 >>> COM1
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщениеОправих ги!
Сега не пробвай да окъсяваш захранването, защото ще изгориш предпазител.
По въпроса с мигачите.....
Най-лесният начин да ги пуснеш в действие, без никаква допълнителна електроника и елементи - това е да изтеглиш 2 проводника от буксата на задна лява врата до релето, което се намира над акумулатора.
Единственото неудобство ще е това, че мигачите ще светват винаги по веднъж, независимо дали колата се отключва или заключва, а не както е оригинално - 1 път при заключване и 2 пъти при отключване.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment