Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Нищо не се саморазвива, ако беше така доста винтови връзки и най вече рапидни винтове щяха да хвърчат, клемите не се слагат по съвсем други причини.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • Днес си поиграх и монтирах модула, на буксата имаше изкарани кабели и за багажника, вързах ги към второто реле и сега с бутон 2 отварям багажника което е супер! Единствено не светят мигачите! Интересно но забелязах, че пиновете от които вземам плюс и минус като ги допра един до друг и мигачите започват да светят! Дали ще има начин да се направят и мигачите?
      Alfa 166jtd,1999

      Comment


      • Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
        Днес си поиграх и монтирах модула, на буксата имаше изкарани кабели и за багажника, вързах ги към второто реле и сега с бутон 2 отварям багажника което е супер! Единствено не светят мигачите! Интересно но забелязах, че пиновете от които вземам плюс и минус като ги допра един до друг и мигачите започват да светят! Дали ще има начин да се направят и мигачите?
        Централното работи ли нормално с бутон 1 ?

        Това с допирането на пиновете и светенето на мигачите не би трябвало да е така.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Централното работи ли нормално с бутон 1 ?

          Това с допирането на пиновете и светенето на мигачите не би трябвало да е така.
          Ами да работи, с бутон 1 отключва и заключва без проблем! А за мигачите не знам но така се получава! Да не би да не е + и - на тези пинове, но пък захранва модула!
          Alfa 166jtd,1999

          Comment


          • Ако по някаква причина си взел +12V за захранване на приемника от пин 1 вместо от пин 3, ще се получава този ефект с мигачите, когато окъсиш захранването, защото релето за мигачите се управлява с подаване на шаси през пин 1.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              Нищо не се саморазвива, ако беше така доста винтови връзки и най вече рапидни винтове щяха да хвърчат, клемите не се слагат по съвсем други причини.
              Какви са причините колега, че и аз обичам навсякъде да слагам клеми...
              Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

              Comment


              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Подходящият режим е "режим 6". За целта постави само един jumper на втора позиция (JP-2).

                Връзките към буксата на стария приемник направи по следния начин:



                Съветвам те да направиш връзките с проводници към старите проводници, които отиват на съответните пинове на буксата.

                Пробвай дали всичко е ОК с централното и след това ще ти кажа какво да направиш за да пуснеш и отварянето на багажника.
                Остава един проблем със светването на мигачите при сработване на централното, но това ще го помисля и ще ти обадя решението допълнително.
                Захранването го взех от номер 6 и 12 по твоята снимка на буксата!
                Alfa 166jtd,1999

                Comment


                • Първоначално публикувано от Fr0sT Покажи съобщение
                  Какви са причините колега, че и аз обичам навсякъде да слагам клеми...
                  Не става въпрос за саморазвиване на винтчетата на клемата а по-скоро затова, че проводник, който може да се движи спрямо клемата обикновено се прекършва непосредствено преди клемата. Ако се бандажират проводниците така че това прегъване да не е възможно, този проблем не съществува в такава степен.

                  Накратко - клемите са по-лесни и удобни за ползване, защото за целта трябва само отвертка.

                  Но запояването на проводниците и обличането на мястото на снаждане с добра изолация, макар и по-трудно като манипулация води до доста по-надеждна връзка.

                  ---------- Post added at 13:10 ---------- Previous post was at 13:07 ----------

                  Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
                  Захранването го взех от номер 6 и 12 по твоята снимка на буксата!
                  А защо от 6 и 12?
                  Нали съм означил пин 4 за шаси и пин 3 за +12V ?


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Ами 6 и 12 от буксата на стария приемник, там ми се включи модула!
                    Alfa 166jtd,1999

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
                      Ами 6 и 12 от буксата на стария приемник, там ми се включи модула!
                      Нещо не разбирам. На схемата в червения правоъгълник съм оградил номерата на пиновете от старата букса за да е ясно кой-къде трябва да се свърже към новия модул.
                      А ако си броил погрешно пиновете и приемаш пин 6 а той всъщност е пин 1 - това обяснява онова с мигачите.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Ами да броил съм ги грешно, ще сляза да погледна!
                        Alfa 166jtd,1999

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
                          Ами да броил съм ги грешно, ще сляза да погледна!
                          За да не стане грешка и така да се повреди новия модул, ти препоръчвам следната методика:

                          1 - Разкачи новия приемник
                          2 - Закачи един проводник към шаси а с другия му край допирай последователно пинове 5 и 6 от старата букса. Ако правилно си определил тези 2 пина, трябва при допиране на единия централното да заключна а при допиране на другия да отключва.
                          3 - След като вече си локализирал пинове 5 и 6, то свържи новия приемник като гледаш оградените в червено пинове от схемата:

                          4 >>> GND
                          3 >>> +12V
                          5 >>> NO1
                          6 >>> COM1


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Оправих ги!
                            Alfa 166jtd,1999

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
                              Оправих ги!
                              ОК!

                              Сега не пробвай да окъсяваш захранването, защото ще изгориш предпазител.

                              По въпроса с мигачите.....

                              Най-лесният начин да ги пуснеш в действие, без никаква допълнителна електроника и елементи - това е да изтеглиш 2 проводника от буксата на задна лява врата до релето, което се намира над акумулатора.

                              Единственото неудобство ще е това, че мигачите ще светват винаги по веднъж, независимо дали колата се отключва или заключва, а не както е оригинално - 1 път при заключване и 2 пъти при отключване.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Сега ми отказа багажника, релето се чува отзад но не иска да се отваря, дори иот копчето в жабката
                                Alfa 166jtd,1999

                                Comment

                                Working...
                                X